Viac ako 95 percent pacientov je spokojných so zdravotnou starostlivosťou v žilinskej fakultnej nemocnici

Hospitalizovaní pacienti v žilinskej fakultnej nemocnici s poliklinikou sú najviac spokojní s poskytovanou zdravotnou starostlivosťou a službami na oddelení urológie, neurochirurgie a v liečebni pre dlhodobo chorých. Vyplýva to z analýzy prieskumu spokojnosti pacientov za prvý polrok tohto roka, ktorú si nemocnica spracováva v rámci systému manažérstva kvality.

Z analýzy tiež vyplýva, že za prvý polrok boli pacienti spokojní s poskytovanou zdravotnou starostlivosťou a službami na 95,5 percenta. V porovnaní s uplynulým rokom je to nárast o takmer tri percentá.

Najspokojnejší boli pacienti s prístupom a správaním lekárov a sestier. Najmenej spokojní boli so stravovaním a orientáciou v areáli nemocnice. „Teším sa z pozitívnych reakcií. Pokiaľ ide o tie negatívne, hľadáme optimálne riešenia. Po plánovanej rekonštrukcii parkovacích miest budeme riešiť i orientačné a navigačné tabule v areáli nemocnice. Tiež som požiadal asistentky výživy, aby častejšie navštevovali tie oddelenia, na ktorých sa pacienti sťažujú na stravu," uviedol riaditeľ žilinskej fakultnej nemocnice Ivan Mačuga.
Prieskum spokojnosti môže vyplniť každý hospitalizovaný pacient pri odchode z oddelenia do domácej starostlivosti. Vyjadrenie k poskytovanej zdravotnej starostlivosti a službám je anonymné.

 

591 schranka jpg